Kokios atsakomybės Tavęs laukia kasdieniame darbe?
- finansavimo skyrimo sutarčių finansinių ataskaitų rengimas, biudžetų įgyvendinimo ir išlaidų tinkamumo kontrolė, finansinių duomenų valdymas ir apdorojimas;
- vidaus procedūrų ir dokumentų rengimas: projekto gerųjų praktikų identifikavimas, vidinių valdysenos sistemų ir dokumentų kūrimas bei tobulinimas, priskirtų tematinių procesų savarankiškas valdymas;
- projekto planuotų, faktinių ir deklaruotų išlaidų informacijos sisteminimas ir pasiūlymų teikimas dėl lėšų panaudojimo planavimo gerinimo Mokslo ir inovacijų skyriui;
- įgyvendinimas Centro direktoriaus, direktoriaus pavaduotojos mokslui, Mokslo ir inovacijų skyriaus vadovės vienkartinio pobūdžio pavedimų Tavo kompetencijai priskirtais klausimais.
Tikimės, kad Tu:
- turi aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą išsilavinimą;
- turi ne mažesnę nei 1 metų darbo patirtį finansų srityje;
- žinai ir moki taikyti LR ir / ar ES teisės aktus, reglamentuojančius pareigybės funkcijų vykdymą;
- sklandžiai ir argumentuotai dėstai mintis raštu ir žodžiu;
- gebi valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, priimti sprendimus, analitiškai vertinti bei apibendrinti teisinę ir kitą dalykinę literatūrą;
- turi puikius darbo kompiuteriu įgūdžius, esi pažengęs MS Excel vartotojas;
- moki lietuvių (raštu ir žodžiu), anglų kalbą ne žemesniu nei B2 lygiu;
- turi noro mokytis ir tobulėti.
Kas svarbu mūsų komandai?
- prasminga veikla, suteikianti laisvę kurti, prisiimti atsakomybę ir lyderystę;
- galimybė pasinerti į prasmingą ir iššūkių kupiną darbą, kuris kuria vertę visai mokslo bendruomenei;
- kompetencijų ugdymas: organizuojami vidiniai ir išoriniai mokymai tolesnei karjerai, nuolatinis dalyvavimas renginiuose, skirtuose kompetencijoms kelti;
- atsakomybė, tobulėjimas, bendrakūra, atvira komunikacija – tai mūsų vertybės, kuriomis nuolat vadovaujamės.
Mes Tau siūlome:
- mėnesinį bruto atlyginimą 2000–2600 Eur (dėl konkretaus atlygio derėsimės, o rezultatas priklausys nuo Tavo patirties ir turimų kompetencijų);
- puikią organizacinę kultūrą, grįstą pagarba, pasitikėjimu ir Centro vertybėmis.
Vieta: Instituto al. 1, Akademija, Kėdainių r., arba Studentų g. 15A, Akademija, Kauno r. (yra nuotolinio darbo galimybė).
Laikas: visa darbo diena.
Kontaktinis asmuo: Monika Vilkienė, +370 622 64 633, monika.vilkiene@lammc.lt.
CV teikti iki vasario 21 d.
Konfidencialumą garantuojame, informuosime tik atrinktus kandidatus.